۹ دی ۱۳۹۴ ۰۶:۳۵
دوومیدانی-کاران-اعزامی-به-پارالمپیک-ریو-خردادماه-سال-آینده-معرفی-می‌شوند
مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی معلولان به منظور مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک برزیل خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی معلولان به منظور مشخص شدن نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک برزیل خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دوومیدانی کاران جانباز و معلول ایران تا به امروز از حضور در مسابقات جام جهانی دوحه قطر موفق به کسب ۱۰ سهمیه بازی‌های پارالمپیک برزیل در ماده‌های مختلف شده اند.

البته برای به دست آوردن ورودیه مسابقات دوومیدانی بازی های پارالمپیک ریودوژانیرو همچنان فرصت وجود دارد و ورزشکاران ایران می‌توانند با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت بین‌المللی فزاع که به ترتیب ۱۵ تا ۲۳ اسفندماه و ۲۵ اسفندماه تا اول فروردین ماه در امارات برگزار می شود، ورودیه مسابقات دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۱۶ را به دست آورند.

 

 


این دو رویداد آخرین میدان توزیع سهمیه پارالمپیک برای دوومیدانی کاران به حساب می آید. بر همین اساس با نظر اعضای کادر فنی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان، هفته نخست فروردین ماه، فهرست اولیه دوومیدانی کاران اعزامی ایران به پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک به کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال خواهد شد.

البته فهرست اصلی و نهایی دوومیدانی کاران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک برزیل، خردادماه سال آینده و با برگزاری مسابقات اتتخابی تیم ملی بسته خواهد شد. این رقابتها در تهران برگزار می‌شود و طی آن ترکیب تیم اعزامی به مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ مشخص می شود.

کد خبر : ۱,۰۳۲
اشتراک در