۶ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۰۹
وزنه-برداران-پارالمپیکی-در-مسابقات-جایزه-بزرگ-امارات-شرکت-می-کنند
تیم ملی وزنه برداری پارالمپیکی ایران با ترکیبی متشکل از پنج وزنه برداری که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شده اند در مسابقات جایزه بزرگ امارات که زیر نظر IPC برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

تیم ملی وزنه برداری پارالمپیکی ایران با ترکیبی متشکل از پنج وزنه برداری که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شده اند در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات جایزه بزرگ امارات اولین رویداد بین المللی در سال ٢٠١٦ و آخرین رویداد در سال ١٣٩٤ به حساب می آید که تیم ملی وزنه برداری معلولان برای حضور در آن در تاریخ ٢٣ بهمن ماه عازم دوبی می شود.

مسابقات وزنه برداری جایزه بزرگ امارات به منظور حفظ و ارتقای رنکینگ شرکت کنندگان طی روزهای ٢٥ تا ٢٩ بهمن ماه زیر نظر IPC برگزار خواهد شد. جلسه فنی این مسابقات نیز ٢٤ بهمن با حضور نمایندگان تیم های شرکت‌کننده در دوبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی وزنه برداری ایران با ترکیبی کاملا پارالمپیکی و متشکل از پنج وزنه برداری که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک برزیل شده اند در این رقابتها شرکت می کند.

 

 


بر این اساس سیامند رحمان در دسته ١٠٧+، علی صادق زاده در دسته ١٠٧، سامان رضی در دسته ٩٧، سید حامد صلحی پور در دسته ٨٨ و حمزه محمدی در دسته ٥٩ کیلوگرم وزنه بردارانی هستند که زیر نظر احمد دلجوان و غلامرضا آسترکی به عنوان سرمربی و مربی در مسابقات جایزه بزرگ امارات شرکت می کنند. سید علیرضا حسینی نیز سرپرست تیم اعزامی است.

کد خبر : ۱,۰۲۹
اشتراک در