۵ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۴۹
بهمن-رضایی-سهمیه-دوومیدانی-کاران-برای-پارالمپیک-برزیل-بیشتر-از-لندن-خواهد-شد
مدیر تیم های دوومیدانی معلولان ضمن یادآوری اینکه دوومیدانی کاران با کسب ۱۶ سهمیه در بازی های پارالمپیک لندن شرکت داشتند ابراز امیدواری کرد که تعداد سهمیه های به دست آمده برای دوره آتی این بازی ها به بیش از ۲۰ سهمیه برسد.

مدیر تیم های دوومیدانی معلولان ضمن یادآوری اینکه  دوومیدانی کاران با کسب ۱۶ سهمیه در بازی های پارالمپیک لندن شرکت داشتند ابراز امیدواری کرد که تعداد سهمیه های به دست آمده برای دوره آتی این بازی ها به بیش از ۲۰ سهمیه برسد.

بهمین رضایی که سال ها هدایت تیم ملی دوومیدانی معلولان را بر عهده داشت و حالا به عنوان مدیر تیم های ملی به این همکاری ادامه می دهد، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهارداشت: تا به امروز ۱۰ سهمیه دوومیدانی برای شرکت در پارالمپیک برزیل مسجل شده است اما پیش بینی ما این است که حداقل بین ۱۰ تا ۱۲ سهمیه دیگر برای این دوره از بازی ها کسب کنیم.

وی با تاکید بر وضعیت آمادگی قابل قبول دوومیدانی کاران برای سفر به امارات و شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت بین المللی فزاع که به فاصله دو روز در این کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هر دو رویداد علاوه بر اینکه فرصتی برای کلاسبندی ورزشکاران شرکت کننده به حساب می آید، حکم مسابقات گزینشی را هم دارد. با حضور در این دو رویداد تعداد سهمیه های دوومیدانی ایران برای سفر به ریودوژنیرو نهایی می شود.

 

 


مدیر تیم های ملی دوومیدانی در این رابطه ادامه داد: امید زیادی داریم که با حضور در این رقابتها بتوانیم تعداد سهمیه های پارالمپیکی خود را از ۱۰ سهمیه فعلی به بیش از ۲۰ سهمیه برسانیم. حتی این توانایی و پتانسیل دیده می شود که این تعداد سهمیه به ۲۵ سهمیه هم برسد.

رضایی که در دوره پیشین بازی های پارالمپیک هدایت تیم ملی دوومیدانی اعزامی را بر عهده داشت، گفت: دوومیدانی برای آن دوره بازی ها ۱۶ سهمیه کسب کرد و اتفاقا عملکردی بسیار خوبی هم در لندن داشت اما شدیدا به دنبال این هستیم که در کنار حفظ کیفیت و کارآیی لازم برای تکرار مدال آوری در پارالمپیک پیش رو، تعداد سهمیه های خود را بیشتر کنیم.

بر پایه این گزارش، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۵ تا ۲۳ اسفندماه و تورنمنت بین المللی فزاع ۲۵ اسفندماه تا اول فروردین ماه در امارات برگزار خواهند شد.

کد خبر : ۱,۰۲۶
اشتراک در