۱ دی ۱۳۹۴ ۰۷:۲۲
سرمربی-پارالمپیکی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-تا-هفته-آینده-معرفی-می-شود
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از نهایی شدن گزینه سرمربیگری تیم ملی طی هفته آینده خبر داد و اینکه بعد از معرفی سرمربی جدید، دیگر اعضای کادر فنی نیز مشخص خواهند شد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از نهایی شدن گزینه سرمربیگری تیم ملی طی هفته آینده خبر داد و اینکه بعد از معرفی سرمربی جدید، دیگر اعضای کادر فنی نیز مشخص خواهند شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر با هدایت کمال عشق با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که با عنوان نایب قهرمانی همراه شد، سهمیه خود را برای حضور در بازی های ۲۰۱۶ پارالمپیک برزیل نهایی کرد.

البته تیم ملی بسکتبال با ویلچر دوره های آماده سازی خود پیش از پارالمپیک برزیل و حضور در این بازی ها را با هدایت مربی دیگری سپری خواهد کرد.

حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشور در این رابطه به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: البته هنوز وضعیت کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مشخص نیست. در این زمینه نشست هایی برای بررسی گزینه های مورد نظر و مذاکره و رایزنی با آنها داشتیم، حداکثر تا هفته آینده سرمربی تیم ملی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

 

 


وی تصریح کرد: بعد از معرفی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای آماده سازی و هدایت این تیم در پارالمپیک برزیل، خیلی سریع اقدام به تکمیل کادر فنی خواهیم کرد. سپس برنامه های پیش بینی شده برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر و زمان آغاز آنها را با نظر سرمربی نهایی و اجرایی می کنیم.

خمجانی تاکید کرد: در برنامه داریم که اردوهای پارالمپیکی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با ۲۵ بازیکن آغاز شود. این بازیکنان طی ۹ مرحله اردو به تدریج دچار ریزش می شوند تا در نهایت ترکیب اصلی تیم مشخص شود.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ابراز امیدواری کرد که تیم ملی این رشته بتواند با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با بیشترین و بهترین آمادگی در بازی های پارالمپیک برزیل شرکت کند.

کد خبر : ۱,۰۱۷
اشتراک در