۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۳
وب-سایت-رسمی-بازی-های-پارالمپیک-2016-پیشنهاد-کرد---خرید-بلیط-مسابقات-سیامند-رحمان-و-فینال-والیبال-نشسته-پارالمپیک-ریو

وب سایت رسمی بازی های پارالمپیک ریو 2016 اقدام به تهیه لیستی نموده که در آن مهم ترین مسابقات این دوره از پارالمپیک، جهت راهنمایی تهیه بلیط، معرفی شده است.

در این لیست که به صورت روزشمار تهیه شده، مهم ترین مسابقات بر اساس هر روز اعلام شده و علاقه مندان می توانند بلیط رقابت های مورد نظر خود را از هم اکنون تهیه کنند. یکی از مهم ترین مسابقاتی که در راهنمای بلیط فروشی به آن اشاره شده، رقابت سیامند رحمان، نماینده کشورمان در مسابقات وزنه برداری دسته فوق سنگین است.

 

 


سیامند رحمان، قوی ترین مرد دارای معلولیت جهان و دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک 2012 لندن است که تاکنون هشت بار رکورد جهان را جابجا کرده و اکنون با رکورد 295، هم چنان رکوردار دسته فوق سنگین دنیاست.

رحمان قصد دارد در بازی های پارالمپیک 2016، رکورد تاریخی 300 کیلوگرم را ثبت کند و از این رو پیش بینی می شود، مسابقه وی در روز 14 سپتامبر 2016، ( 23 شهریور 95) از پر بیننده ترین مسابقات این دوره از بازی های پارالمپیک باشد.

از دیگر رویدادهای پیشنهادی این وب سایت، دیدار فینال والیبال نشسته است که روز 18 سپتامبر (27 شهریور 95) در سالن شماره 6 ریو سنتر برگزار خواهد شد و انتظار می رود طبق دوره های گذشته تیم ایران به عنوان یکی از فینالیست ها در مقابل رقیب خود تیم بوسنی به میدان برود.

کد خبر : ۱,۰۰۴
اشتراک در