۱۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۵
نوروزی،-رئیس-انجمن-شنا-معلولین--ایزدیار-نفر-هشتم-دنیا-در-100-متر-قورباغه-است---پایان-کار-نماینده-کشورمان-با-2-نقره-و-2-برنز

با پایان یافتن رقابت های بین المللی شنا معلولین که در کشور لهستان برپا بود، مجید نوروزی رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین در خصوص عملکرد شاهین ایزدیار ضمن ابراز خرسندی از رکوردهای این ورزشکار گفت: وی با کسب دو نشان برنز انفرادی و دو نشان نقره تیمی از مسابقات لهستان به کشور بازمی گردد و خوشحالیم که توانست علی رغم اینکه حدنصاب مسابقات پارالمپیک را در اینچئون بدست آورده بود، مجددا این رکورد را در لهستان نیز تکرار کرد و اکنون با کسب MQS یا همان حد نصاب ورودی بازی های پارالمپیک شانس کسب سهمیه مستقیم را دارد.

نوروزی افزود: ایزدیار در این مسابقات نیز توانست در ماده 100 متر کرال پشت رکورد ملی این ماده را بهبود ببخشد و در مجموع عملکرد خوبی داشت.

 


رئیس انجمن شنا خاطر نشان کرد: این ملی پوش جوان، اکنون در ماده تخصصی 100 متر قورباغه جایگاه هشتم دنیا را تصاحب کرده و جا دارد از حمایت های آقایان اقبالی و ضیایی، سرمربی و مربی تیم ملی که در آماده سازی و نظارت بر تمرینات ایزدیار بسیار همراهی داشتند، قدردانی کنم.

رقابت های بین المللی شنا لهستان با حضور نمایندگان 30 کشور و 15 باشگاه از کشور میزبان، روز گذشته در کشور لهستان پایان یافت.

کد خبر : ۱,۰۰۳
اشتراک در