۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۱۳
تولید مشعل بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ با حمایت شرکت "آرسلورمیتال"
 
شرکت «آرسلور میتال اس.ای.» با تکیه بر دانش فنی و توان نوآورانه خود از تولید و آماده‌سازی برخی از نمادهای کلیدی بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ حمایت می‌کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک و به نقل از وب‌سایت پاریس ۲۰۲۴، شرکت آرسلور میتال برخی از نمادهای کلیدی بازی‌های پاریس مانند مشعل‌ها و محفظه فلزی‌شان، حلقه‌های المپیک و نماد آجیتوس پارالمپیک را تولید و در شهر میزبان نصب خواهد کرد.
مشعل‌های المپیک از المپیا تا پاریس سفری دو ماهه در پیش دارند و مشعل‌های پارالمپیک هم پس از طی مسیری با مدت زمان مشابه از استوک‌مندویل تا پاریس حمل خواهند شد. ‌این مشعل‌های فلزی - که در چند ماه آینده رونمایی می شوند- توسط شرکت آرسلور میتال اس.ای. تولید خواهند شد.
این شرکت در ساخت مشعل‌ و سایر نمادها، اهداف و ارزش‌های مورد نظر المپیک و پارلمپیک پاریس برای حفظ محیط زیست را نیز مورد توجه قرار داده است.
آرسلور میتال همچنین محفظه‌های فولادی نگهدارنده آتش المپیک و پارالمپیک -که اصطلاحا مشعل‌دان نامیده می‌شوند- را نیز تولید خواهد کرد تا مانند ادوار پیشین، شعله‌های آتش این دو رویداد ورزشی بزرگ در روز افتتاحیه و طی بازی‌ها بدرخشند. 
حلقه‌ها و اجیتوس‌های بزرگ فولادی المپیک و پارالمپیک نیز پس از تولید، توسط همین شرکت، در مکان‌های مورد نظر میزبان بازی‌ها نصب خواهند شد.
آرسلور میتال اس.ای. یک شرکت فولادسازی چندملیتی و بزرگترین تولیدکننده فولاد در جهان است.
بر اساس اعلام مدیران این شرکت همه نمادها از فولاد سازگار با محیط زیست (با کربن‌زدایی) تولید می‌شوند و قابل بازیافت خواهند بود.
 
کد خبر : ۵,۵۲۰
اشتراک در