۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۲۸
دوره بین المللی کلاس بندی پاراتنیس روی میز با حضور مدرس فدراسیون جهانی
 
دوره بین المللی کلاس بندی پاراتنیس روی میز با حضور مدرس و نماینده فدراسیون جهانی تنیس روی میز از امروز در محل آکادمی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
سیما لیموچی، رئیس کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز با اعلام این خبر گفت: این دوره از دوم تا ششم اسفند ماه با حضور 12 شرکت کننده که از گروه ورزشکاران، مربیان، پزشکان و فیزیوتراپ ها انتخاب شده اند، برگزار می شود.
وی گفت: مدرس این دوره بین المللی پابلو پرز از کشور اسپانیاست که عهده دار سمت ریاست کمیته کلاس بندی و کمیته مسابقات پاراتنیس روی میز فدراسیون جهانی نیز هست.
لیموچی خاطر نشان کرد: این دوره در سطح مقدماتی و با پیگیری فدراسیون تنیس روی میز تدارک دیده شده و با توجه به استقبال روزافزون از این رشته در سراسر کشور وپتانسیل خوبی که در آن وجود دارد، این دوره می تواند نفرات خوبی را برای کلاس بندی استعدادهای جدید پرورش دهد.
رئیس کمیته پاراتنیس روی میز افزود: مقدمات برگزاری این دوره و رایزنی های لازم پیش از بازی های پارالمپیک توکیو انجام شد و در زمان برگزاری این بازی ها نیز جلساتی با آقای پرز برگزار و هماهنگی های نهایی صورت گرفت.

 

جلسه

وی گفت: شرکت کنندگان پس از پایان دوره در آزمون های مورد نظر شرکت می کنند و در صورت موفقیت به عنوان کلاس بند سطح یک این رشته در بخش پاراتنیس روی میز اجازه فعالیت دارند.
لیموچی در پایان اعلام کرد: علاوه بر برگزاری دوره مذکور، آقای پرز طی مدت زمان اقامت در ایران در کنار ورزشکارانی که در مسابقات انتخابی فدراسیون تنیس روی میز شرکت کرده اند حضور می یابد و کلاس بندی این ورزشکاران را نیز انجام خواهد داد.
 
کد خبر : ۴,۷۶۸
اشتراک در