۱۱ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴
لزوم الگوگیری از مکتب حاج قاسم
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیمان نصیری، ورزشکار شایسته کرمانی و دارنده ۳۷ مدال طلای جهانی، آسیایی، بین‌المللی و یک طلا و برنز پارالمپیک، به بیان فضائل اخلاقی سردار سلیمانی پرداخت و او را یک سرباز وطن پرست دانست و که همیشه در میدان بود.
او با اعلام اینکه این مرد مخلص خدا به ائمه اطهار علیهم السلام ارادت زیادی داشت، افزود: وی همواره پر از مهربانی و ازخودگذشتگی بود.
نصیری با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی مرد عمل، طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود، تصریح کرد: این شهید والامقام همیشه برای وطنش اتفاقات خوبی را رقم میزد و همین سبب محبوبیتش در نزد مردم شد.
او افزود: ما ورزشکاران باید صداقت، گذشت، تلاش، پشتکار، جنگندگی و استقامت این بزرگمرد را الگوی خود قرار دهیم و تلاش کنیم همواره پا در مکتب شهید سلیمانی بگذاریم، میدان گرا باشیم و سلیمانی وار رفتار کنیم.
نصیری، سالگرد شهادت شهید سلیمانی را فرصت مناسبی برای تبیین افکار و آرمان‌های این سردار بزرگ اعلام کرد و بیان داشت: ورزشکاران و نسل جوان ما، برای رسیدن به قله‌های عزت و سعادت سخت به مکتب و مرام شهید سلیمانی نیاز دارند؛ چرا که تمامی زندگی این شهید نه تنها برای مردم و جوانان ایران که برای همه افراد عالم موثر و الگویی بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.
 
کد خبر : ۴,۷۱۴
اشتراک در