۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶
از افتخارآفرینان خوزستانی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰  تجلیل شد
 
همزمان با اولین روز از هفته پارالمپیک، مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران خوزستانی در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، روز گذشته و با همت شهرداری اهواز در پارک جزیزه برگزار شد و در این مراسم از هاشمیه متقیان، صادق بیت سیاح، امان االه پاپی و فالح عیاشی، تقدیر شد. 

 

پارالمپیک
پارالمپیک

خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک، مدیرکل حوزه استاندار، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل بهزیستی، شهردار اهواز، رییس و اعضای شورای شهر اهواز و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، در این مراسم حضور داشتند.
رییس کمیته پارالمپیک در این مراسم، گفت: در پارالمپیک توکیو، کشور ترکیه با ۱۳۰ ورزشکار  و ۱۳۰ میلیون جمعیت به ۲ مدال طلا رسید و چهل و یکم شد اما ایران با ۶۰ ورزشکار مقام سیزدهم را به دست آورد و ببینید چه ارزشی دارد.

پارالمپیک
پارالمپیک

وی افزود: به لطف خدا ورزش ایران توانمندی اش بالاتر از این ها است و نمونه آن را در این روزها در کشتی جهان و المپیک دیدید. امیدوارم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و پرچم ایران همیشه برافراشته باشد و مردم شادی داشته باشیم.
رضا امینی شهردار اهواز نیز در بخشی از صحبت های خود در این مراسم، ورزشکاران مدال آور خوزستانی در توکیو را جزو سرمایه های ملی دانست و اظهارکرد: باید با افزایش سرانه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر، زمینه را برای استعدادیابی هرچه بیشتر در میان جوانان و قهرمانان فراهم می کنیم.
شهردار اهواز همچنین گفت: این قهرمانان نشان دادند که نقص عضو دلیلی بر محدودیت نیست و در صورت وجود فرصت، این ورزشکاران می توانند برای نام کشورشان افتخار آفرینی می کنند.
 
کد خبر : ۴,۵۵۵
اشتراک در