۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۱۸
افروز: مدالم را به رهبرم، مردم ایران و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم/ رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکنم

 

پرتابگر طلایی ایران در پارالمپیک 2020 توکیو وعده داد در پاریس دوباره رکورد پارالمپیک را خواهد شکست.

به گزارش خبرنگار اعزامی به توکیو، سعید افروز بعد از دستیابی به مدال طلای مسابقات پرتاب نیزه کلاس F34 بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: این مدال برای من خیلی مهم است، چون برای رسیدن به آن خیلی تلاش کردم. اعضای خانواده‌ام و مردم در این مدت خیلی برای من انرژی مثبت فرستادند و خیلی خوشحالم با شکستن رکورد جهان به مدال طلا رسیدم.

افروز در واکنش به حضور در بالاترین سطح مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت گفت: پارالمپیک بالاترین رویداد ورزشی افراد دارای معلولیت است و بهترین‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. در گروه و کلاس ما هم امروز رکورداران جهان و پارالمپیک حضور داشتند و کار من خیلی سخت بود. من برای رسیدن به این آمادگی و رکورد سخت تلاش کردم و خوشبختانه به هدفم رسیدم.

این پرتابگر نیزه ایران همچنین خاطر نشان کرد: بعد از موفقیت در توکیو خودم را برای درخشش در مسابقات جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و بعد از همه اینها پارالمپیک پاریس آماده می‌کنم. حتماً در پاریس بهتر از امروز ظاهر خواهم شد و رکورد پارالمپیک را دوباره می‌شکنم. من از توکیو که برگردم دوباره سخت تمرین می‌کنم، چون برای نتیجه بهتر باید بیشتر تمرین کنم.

وی در خاتمه اظهار داشت: مدالم را با تمام وجود به رهبر عزیزم، مردم کشورم که امیدوارم خوشحال شده باشند و البته خانواده‌ام و مربی‌ام تقدیم می‌کنم.

 

افروز مدال 6
افروز مدال 5
افروز مدال 4
افروز مدال 3
افروز مدال 2
افروز مدال 1

کد خبر : ۴,۴۳۲
اشتراک در