۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۴۷
پیام های تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت کسب اولین مدال کاروان و نخستین طلا

 

دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پی کسب مدال نقره امیر جعفری که اولین مدال کاروان ایران نیز بود و همچنین مدال طلای روح اله رستمی که اولین طلایی کاروان سردار دلهاست، پیامهای جداگانه ای صادر کرد.

 

در متن این پیامها آمده است:

 

کسب نخستین مدال کاروان پارالمپیک کشورمان توسط امیر جعفری، جوان برومند و سرافراز کشورمان در بازی های پارالمپیک توکیو ۲٠٢٠، بیانگر اقتدار و ایمانی والا برای رسیدن قله های پرافتخار موفقیت است.

نشان ارزشمند نقره را که در آوردگاهی بزرگ توسط ملی پوش پارا وزنه بردار کشورمان به دست آمده است به امیر جعفری اولین مدال آور کاروان سردار دل ها، ملت بزرگ ایران، مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و کادر فنی و سرپرستی تبریک می گویم و برای ورزشکاران با اراده کشورمان در ادامه بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

بِسْم الله الرحمن الرحیم

عزم جدی و اراده قوی ورزشکاران توانمند کاروان ورزشی سردار دلها با مدال طلای روح الله رستمی ملی پوش پارا وزنه برداری، متجلی شد تا این مدال ارزشمند روحیه ی دیگر دلاوران این کاروان را برای استمرار در افتخار آفرینی افزایش دهد .

این شروع خوب ایران در بازی های پارالمپیک توکیو را که با یک مدال نقره و طلا آغاز شده است، ستایش می کنیم و با تبریک به روح الله رستمی قهرمان طلایی کاروان ، مسئولان کمیته ملی پاراالمپیک و فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان، کادر فنی و سرپرستی و مردم ورزش دوست ایران تبریک می گویم .

امیدوارم در امتداد این مدال آوری ها، کاروان وررشی ایران که با نام شهید عالی مقام حاج قاسم سلیمانی مزین شده است ، به درخشش ادامه داده و موجب شادی و نشاط ملت بزرگ ایران شوند .

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

 
کد خبر : ۴,۳۷۹
اشتراک در