۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۶
کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام کرد؛
فراخوان شرکت در دهمین دوره کنفرانس ویستا ۲۰۲۱

 

کمیته بین المللی پارالمپیک از برگزاری مجازی  دهمین دوره کنفرانس ویستا ۲۰۲۱ خبر داد.

این کنفرانس با هدف ایجاد فضا برای گفتگو میان دانشمندان و محققان ورزشی با متخصصین ورزش است که با مشارکت شش دانشگاه پیشرو از کشورهای بلژیک، آفریقای جنوبی، سوئد، کانادا، آمریکا و کره جنوبی  برگزار خواهد شد.

این کنفرانس از ۲۷ آبان تا ۲۵ آذر ماه با موضوعات زیر برگزار می شود:   

اخلاق و صداقت (۱۸ نوامبر برابر با ۲۷ آبان)

میراث فرهنگی – اجتماعی (۲۲ نوامبر برابر با ۱ آذر)

سلامت و پزشکی (۲۹ نوامبر برابر با ۸ آذر)

کلاسبندی مبتنی بر شواهد (۱ دسامبر برابر با ۱۰ آذر)

فناوری در جنبش پارالمپیک (۱۴ دسامبر برابر با ۲۳ آذر)

عملکرد پارالمپیک (۱۶ دسامبر برابر با ۲۵ آذر)

کمیته بین المللی پارالمپیک از دانشمندان و متخصصین حوزه ورزش افراد دارای معلولیت دعوت کرده است تا خلاصه مقالاتشان را برای پوستر و ارائه شفاهی حداکثر تا ۱۹ تیر ماه به وب سایت  www.vista۲۰۲۱.com ارسال نمایند.

شرکت در این کنفرانس برای تمامی پارالمپین های که از پارالمپیک ۱۹۶۰ رم تا کنون در ادوار مختلف بازی ها حضور داشتند رایگان است و سایر شرکت کنندگانی که پیش از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ ( ۲۴ شهریور) اقدام به ثبت نام نمایند مشمول هزینه ۱۷۵ یورویی ثبت نام  زودهنگام می شوند و هزینه ثبت نام نیز برای دانش آموزان ۸۰ یورو پیش بینی شده است.

هر جلسه از این کنفرانس سه ساعت به طول می انجامد که شامل سخنرانی اصلی (۳۰ دقیقه)، سخنرانی های شفاهی (۹۰ دقیقه)، و یک میزگرد و نشست با کارشناسان مجرب (۶۰ دقیقه) است.

 سخنرانی های اصلی، شفاهی از قبل ضبط میشود و به همراه پوسترهای مربوطه از ۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان) بصورت آنلاین و از طریق وب سایت در اختیار تمامی شرکت کنندگان قرار میگیرد.

 

کد خبر : ۴,۱۳۰
اشتراک در