۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۳
امضای-تفاهم-نامه-همکاری-میان-کمیته-پارالمپیک-آسیا-با-هلال-احمر-امارات
کمیته پارالمپیک آسیا به تازگی تفاهم نامه همکاری با سازمان هلال احمر امارات متحده عربی منعقد کرده است.
کمیته پارالمپیک آسیا به تازگی تفاهم نامه همکاری با سازمان هلال احمر امارات متحده عربی منعقد کرده است.
کمیته پارالمپیک آسیا در مورد این تفاهم نامه اعلام نموده که با توجه به هم راستا بودن فعالیت های این سازمان با APC در خصوص بهبود معشیت افراد دارای معلولیت و نیز موثر بودن آن در کمک رسانی به کمیته های ملی پارالمپیک آسیا در این موضوع، این تفاهم نامه منعقد شده است.
همچنین اعلام شده که این تفاهم نامه بخش های بسیار گسترده ای از قبیل ایجاد کسب و کارهای کوچک برای افراد دارای معلولیت در راستای استقلال مالی آنها، تهیه تجهیزات تطبیقی و زیرساخت های قابل دسترس و همچنین ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از داوطلبان را دربرمی گیرد و دسترسی به آن به NPC ها کمک می کند تا پروژه ها و رویدادهای خود را انجام دهند.



انگیزه اصلی از امضای این تفاهم نامه میان APC و سازمان هلال احمر امارات متحده عربی، نیاز NPC  های آسیا در حمایت از ورزشکاران در ایام همه گیری بیماری کرونا ذکر شده و با توجه به اینکه نیاز هر کشور متفاوت است، هلال احمر امارات از کلیه کشورها از جمله ایران درخواست نموده تا دانش و تخصص خود را در حوزه افراد دارای معلولیت کشورشان را برای برنامه عملیاتی ارائه نمایند.
همکاری کمیته پارالمپیک آسیا با هلال احمر امارات متحده عربی در گام اول با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی قابل دسترس از داوطلبان همکاری در این پروژه و نیز مرور بر طرح های آنها آغاز  و در ادامه مسیر، راههای ارائه حمایت به صورت روشن تری اعلام خواهد شد.


کد خبر : ۳,۹۷۲
اشتراک در