۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۳:۵۴
بیانه-کمیته-ملی-پارالمپیک-در-حمایت-از-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-ایران
کمیته ملی پارالمپیک در پی اقدام مذبوحانه دولت آمریکا در افزودن سپاه پاسداران به فهرست گروه های تروریستی، بیانیه ای صادر کرد.
کمیته ملی پارالمپیک در پی اقدام مذبوحانه دولت آمریکا در افزودن سپاه پاسداران به فهرست گروه های تروریستی، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:
" اقدام مذبوحانه و غیر قانونی دولت آمریکا در افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی، بار دیگر ثابت کرد که شیطان بزرگ برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند و نشانه ای دیگر است بر پوچ بودن ادعای دولت ترامپ برای مذاکره با ایران.
اگرچه هدف دولت آمریکا از این اقدام، که نقض آشکار قوانین بین المللی نیز هست، ضربه زدن به ملت و دولت ایران بود، اما باید گفت که مانند همیشه، تهدیدها تبدیل به فرصتی برای یکپارچگی و وحدت بیش از پیش ملت، دولت و حاکمیت  است و به فضل الهی، ایران اسلامی قدرتمند تر از همیشه در منطقه و جهان خواهد درخشید.



کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه، همبستگی خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای جان بر کف آن که طی چهل سال اخیر در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حمایت از محرومان و مستضعفان گام برداشته است، اعلام می دارد و از خداوند متعال سربلندی روز افزون ملت شریف ایران را خواستار است. " 

کد خبر : ۳,۶۷۸
اشتراک در