۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۴:۳۱
تیم-ملی-پارا-تیراندازی-امروز-به-رقابت-های-قهرمانی-جهان-اعزام-می-شود
تیم ملی پارا تیراندازی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان عصر امروز دوشنبه به کشور کره جنوبی اعزام می شود.
تیم ملی پارا تیراندازی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان عصر امروز دوشنبه به کشور کره جنوبی اعزام می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی پارا تیراندازی ایران با ترکیب رقیه شجاعی، خدیجه رستمی، ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در این پیکارها شرکت می کند.

این رقابت ها از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز می شود و در روز نخست رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده کلاس SH۱ رقابت خواهد کرد.

روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه نیز پنج نماینده ایران درخط آتش قرار می گیرند که مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر در تپانچه بادی ۱۰ متر آقایان و ساره جوانمردی, سمیرا ارم و خدیجه رستمی در تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان مسابقه خواهند داد.

روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه مسابقه تپانچه خفیف ۵۰ متر مختلط برگزار می شود که ساره جوانمردی، سمیرا ارم، مهدی زمانی و مجید فلاح اردشیر رقابت خواهند کرد. رقیه شجاعی نیز در تفنگ بادی درازکش مختلط SH۱ مسابقه می دهد.



رقیه الله کرمی، رئیس انجمن پارا تیراندازی، هدف از اعزام تیم ملی در این رقابت ها را کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو دانست و به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: هدف از شرکت در این رقابت ها کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک توکیو و تدارکاتی بازی های پارا آسیایی جاکارتا است.
کد خبر : ۳,۵۷۹
اشتراک در