۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۱۹
داود-علیپوریان-افتخار-بهترین-بازیکن-مسابقات-متعلق-به-همه-تیم-است
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از کسب عنوان کامل ترین بازیکن مسابقات لیگ جهانی گفت: کسب این عنوان افتخار بزرگی برای من است، اما همه دوستانم در این موفقیت نقش داشتند ضمن اینکه قهرمانی تیم ملی ایران مهم تر است.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از کسب عنوان کامل ترین بازیکن مسابقات لیگ جهانی گفت: کسب این عنوان افتخار بزرگی برای من است، اما همه دوستانم در این موفقیت نقش داشتند ضمن اینکه قهرمانی تیم ملی ایران مهم تر است.

داود علیپوریان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ جهانی والیبال نشسته افتخار بزرگی است، اما به خودم نمی بالم. خوشحالم که تیم ملی ایران قهرمان نخستین دوره این رقابت ها شد. این موفقیت حاصل کار تیمی است. ما مثل تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.

وی افزود: نخستین دوره لیگ جهانی به نحو احسن برگزار شد. فکر نمی کردیم این رقابت ها با کیفیتی به این خوبی برگزار شود. بسیاری از کشورهای اروپا نیز چنین مکان هایی برای میزبانی ندارند. مهم تر از همه قهرمانی تیم ما در نخستین دوره لیگ جهانی بود که با اقتدار قهرمان شدیم و نشان دادیم که تیم ایران تمرین می کند و برای آینده برنامه دارد. با همین انگیزه هم در رقابت های آینده شرکت خواهیم کرد.

کامل ترین ورزشکار مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته در خصوص روسیه، حریف جدید ایران در رقابت های جهانی، اظهار داشت: تیم روسیه نشان داد که سخت تمرین و از تمام لحظاتش استفاده می کند. این تیم برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان با برنامه کار می کند. در رقابت های لیگ جهانی، بوسنی و هرزگوین برای شکست تیم ایران آمده بود و با توان زیادی مسابقه داد به طوریکه ما به سختی این تیم را شکست دادیم، اما شیرین نبود. به هر روی این مسابقات از همه لحاظ خوب بود و توانستیم همه تیم ها را شناسایی کنیم. برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان نیز باید تمرینات بیشتری داشته باشیم تا اختلافمان با این تیم را حفظ کنیم.

وی هدف از شرکت در رقابت های قهرمانی جهان را کسب عنوان قهرمانی دانست و ادامه داد: در دوره گذشته مسابقات لیگ جهانی عنوان سوم را کسب کردیم و امیدواریم در این دوره عنوان سومی را فراموش کرده و بار دیگر قهرمانی را کسب کنیم.

علیپوریان درباره دیدار با رئیس جمهور نیز گفت: در پایان مسابقات با رئیس جمهور دیداری داشتیم و ایشان از ما تجلیل کردند. با وزیر ورزش نیز درباره حقوق کم صندوق حمایت از قهرمانان و تبعیض میان ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که تلاش می کنند حقوقمان یکسان شود.

وی در پایان حضور تماشاگران در فینال لیگ جهانی را ستود و اظهار داشت: حضور تماشاگران بویژه در فینال ستودنی بود. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آوریم.

کد خبر : ۳,۵۷۶
اشتراک در