۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۵:۰۲
سایت-کمیته-بین-المللی-پارالمپیک-ساره-جوانمردی-می-تواند-به-افتخارات-خود-بیفزاید
سایت کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار تصویری از ساره جوانمردی به گزارشی در خصوص رقابت های جهانی پارا تیراندازی پرداخته است.
سایت کمیته بین المللی پارالمپیک با انتشار تصویری از ساره جوانمردی به گزارشی در خصوص رقابت های جهانی پارا تیراندازی پرداخته است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این رقابت ها از چهارم ماه مه (۱۴ اردیبهشت) در چئونگجو کره جنوبی آغاز می شود.

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص برخی از برترین پاراتیراندازان گزارشی را ارائه کرده و پیش بینی کرده که جوانمردی می تواند در رقابت های جهانی به افتخارات پارالمپیکی خود اضافه کند.

بخش مربوط به جوانمردی بدین صورت است:

ساره جوانمردی در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوان نخستین زن ایرانی معرفی شد که در رشته تیراندازی موفق به کسب  مدال طلا شده است.

وی در تپانچه بادی ۱۰ متر مدال طلا را برگردن آویخت. اگرچه ، «آیسگول پهلوانلر» از ترکیه می تواند جوانمردی را در رقابت های جهانی به چالش بکشد. وی در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال برنز رسید اما سپتامبر گذشته در اوسیک کرواسی موفق شد جوانمردی را در تفنگ بادی ۱۰ متر شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بر پایه گزارش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، جوانمردی همچنین در این رقابت ها «اولگا کووالچوک» اوکراینی را نیز پیش رو دارد. وی در بازی های پارالمپیک به مدال نقره رسید اما با تجارب بسیار گام به رقابت های جهانی می گذارد.

کد خبر : ۳,۵۷۴
اشتراک در