۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴
حضور ایزدیار و ضیغمی نژاد ماده ۱۰۰ متر پروانه / پایان کار نماینده گان ایران در رقابت ها

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد شناگران کشورمان در ماده ۱۰۰ متر پروانه در جام جهانی ۲۰۲۲ ایتالیا با حریفان خود به رقابت پرداختند که ایزدیار در کلاس S۱۰ با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه در جایگاه هفتم ایستاد و سینا ضیغمی نژاد دیگر نماینده کشورمان در همین ماده با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه در رده دهم قرار گرفت.

در فینال ماده ۱۰۰ متر قورباغه نیز شاهین ایزدیار در کلاس S۱۰ سوم شد و ضیغمی نژاد در رده چهارم ایستاد.
دو ملی پوش شنا کشورمان در کلاس S۱۰، ماده ۵۰ متر آزاد نیز با حریفان خود رقابت کردند که ایزدیار با ثبت زمان ۲۶ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه چهارم شد و سینا ضیغمی نژاد با ثبت زمان ۲۷ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه در رده هشتم قرار گرفت.
باتوجه به ادغام کلاسبندی ها در تمام ماده های مسابقات، در نهایت در ماده ۱۰۰ متر پروانه، ایزدیار در رده چهل و نهم و ضیغمی نژاد در جایگاه پنجاه و سوم قرار گرفت. در ماده ۱۰۰ متر قورباغه ایزدیار رده چهاردهم را به خود اختصاص داد و ضیغمی نژاد در جایگاه پانزدهم ایستاد و در ماده ۵۰ متر آزاد نیز شاهین ایزدیار در جایگاه بیست و نهم قرار گرفت و ضیغمی نژاد در رده چهل و یکم ایستاد.
این مسابقات از ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه در شهر “لیگنانوسابیادورو” در ایتالیا با حضور ۴۱۱ شناگر از ۴۲ تیم برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان با هدایت علیرضا ایزدی مربی و سرپرستی حسین شهریاری در این رویداد حضور پیدا کردند.
 
کد خبر : ۴,۸۰۴
اشتراک در