۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۱۳
ضیافت خوشامدگویی کمیته پارالمپیک آسیا به مناسبت آغاز بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱
 
شب گذشته و به میزبانی کمیته پارالمپیک آسیا ضیافت خوشامد گویی به روسا و دبیران کل کمیته های ملی پارالمپیک و سرپرستان کاروانهای شرکت کننده در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان برگزار شد.
در این ضیافت علاوه بر مجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا، جمعی از اعضای هیات اجرایی این کمیته و نیز روسا و دبیران کل کمیته های پارالمپیک کشورهای شرکت کننده دراین دوره از بازی ها حضور داشتند.
از ایران نیز محمود خسروی وفا، رئیس ،محمد تابع، دبیر اجرایی و مریم شکوهی، مدیر روابط بین الملل کمیته ملی پارالمپیک در این ضیافت شرکت کردند.
مجید راشد، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا ضمن خوشامد گویی به مدعوین و پس از ارائه گزارش دوسالانه، ابراز امیدواری کرد که این بازی ها آغازی برای رشد و توسعه ورزش جوانان باشد و ضمن اشاره به شعار کمیته پارالمپیک آسیا با مضومن " در کنار هم قوی تر هستیم" اعلام نمود که با وجود پاندمی کرونا توانستیم در منطقه آسیا اقدامات گسترده ای برای توسعه ورزش افراد دارای معلولیت انجام دهیم و در این خصوص گزارشی نیز قرائت کرد.

 

مراسم

 

رئیس کمیته پارالمپیک آسیا در گفتگوی اختصاصی با خسروی وفا از برگزاری جشن روز ملی پارالمپیک در ایران ابراز خرسندی کرد و بر تاثیرات مثبت آن در آگاهی بخشی عموم جامعه تاکید نمود.
خسروی وفا نیز گفت که ایران از پیشگامان برگزاری روز ملی پارالمپیک در دنیاست و از مجید راشد دعوت کرد تا سال آینده درایام هفته پارالمپیک به ایران سفر کند و از نزدیک شاهد برگزاری جشن روز ملی پارالمپیک باشد که این دعوت با استقبال راشد روبرو شد.
کاروان جمهوری اسلامي ایران با ۱۱۱ ورزشکار در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت کرده و در ۹ رشته حاضر دراین مسابقات نماینده دارد.
 
کد خبر : ۴,۶۳۳
اشتراک در