۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۳۲
تقدیرکمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان از هنرمندان دارای معلولیت آسایشگاه کهریزک
 
همزمان با هفته پارالمپیک و با همراهی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، از هنرمندان دارای معلولیت آسایشگاه کهریزک که تابلو فرش های یادبود بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بافته بودند، تقدیر شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی مرادآبادی، معاون فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک با همراهی دکتر جعفرسطوتی، مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن بازدید از قسمت های مختلف این آسایشگاه و نیز کارگاه های توان بخشی، از شش هنرمند قالیباف دارای معلولیت این آسایشگاه که تابلوفرش های یادبود بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را بافته اند، تقدیرنمودند.
صوفی‌نژاد، مدیر آسایشگاه سالمندان و معلولین کهریزک ضمن قدردانی از بازدید سطوتی و حسینی  به عنوان نمایندگان دستگاه دولتی از آسایشگاه گفت: انجام وظیفه در مجموعه ای مثل کهریزک سختی های خاص خود را دارد اما شیوع بیماری کرونا و قطع شدن ارتباط حضوری با جامعه بیرون دوران سخت‌تری را برای همه ما رقم زد که این سختی با حضور دکتر سطوتی، حسینی و هیئت همراه به عنوان اولین میهمانان برای ما شادی بخش و امیدوار کننده است.
وی در ادامه گفت: آسایشگاه کهریزک در یک دگردیسی ۵۰ ساله به لطف خدا رشد بسیار چشمگیری از همه جوانب داشته و اکنون در حال مدد رسانی به حدود ۱۷۵۰ مددجو است که این حجم از خدمت رسانی میسر نمی‌شد و نخواهد شد مگر با نیت انسان دوستانه و توکل به خداوند متعال.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مرادآبادی ضمن تقدیر از بافندگان تابلو فرش های یادبود توکیو افزود: با توجه به ورزشکارانی که از این آسایشگاه موفق به  افتخارآفرینی شده اند، پیشنهاد می شود فضایی را در موزه ورزش ، المپیک و پارالمپیک برای معرفی این افتخارات ایجاد شود تا موجب روحیه بخشی و بالارفتن انگیزه عزیزان ورزشکار معلول و سالمند این مجموعه شود.
دکتر جعفر سطوتی، با اشاره به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی و اخلاق مدارانه گفت: وزارت ورزش و جوانان به موازات تلاش برای کسب سکوها، مدال‌ها و افتخارات قهرمانی، توجه و اهتمام ویژه به توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اخلاقی و ارتقای مسئولیت اجتماعی دارد که تقدیر دکتر سید حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان از این آسایشگاه حاکی از این اهتمام است.
وی ادامه داد: امید است با همکاری نهادهای عمومی و خیرین بتوان امکانات ورزشی آسایشگاه کهریزک را تقویت نموده و توسعه داد که سعی ما بر این خواهد بود که با همکاری کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی مرتبط بخش‌هایی از این نیازها را مرتفع نماییم.
در پایان این دیدار سطوتی به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر ورزش و جوانان و حسینی مرادآبادی با اهدای هدایایی از سوی کمیته ملی پارالمپیک، از بافندگان تابلو فرش های یادبود  توکیو ۲۰۲۰ تقدیر نمودند.

 

فرش 11
فرش 10
فرش 9
فرش 8
فرش 7
فرش 6
فرش 5
فرش 4
فرش 3
فرش 2
فرش 1

 

 
کد خبر : ۴,۵۶۰
اشتراک در