۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۹:۲۷
عزیزی اقدم: با دست شکسته به مدال طلای پارالمپیک رسیدم
 
تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو گفت که با وجود شکستی دستش به این موفقیت رسیده است.
اصغر عزیزی اقدم پس از دستیابی به مدال طلای وزن 75+ کیلوگرم مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: همانطور که می‌دانید پاراتکواندو اولین حضورش را  در بازی های پارالمپیک تجربه کرد، من هم پیش تر با تمام حریفانم امروزم مسابقه داده و آنها را با اقتدار شکست داده بودم.
وی در ادامه افزود: می‌دانستم این بازی‌ها حساسیت زیادی دارند و همه روی من حساس شده و نقاط ضعف مرا آنالیز کرده بودند. الحمدالله توانستم با شناخت کافی از آنها در میدان حاضر شده و بهترین نتیجه را بگیرم.
تکواندوکار طلایی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو در واکنش به اینکه برخی او را شانس دستیابی به مدال طلا نمی‌دانستند، گفت: من تلاش می‌کردم و همیشه از خدا می‌خواستم بهترین نتیجه را بگیرم. خدا را شکر مردم هم مرا دعا کردند. من این مدال را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنم و البته روح پدر و مادر مرحومم که آنها را از دست داده‌ام، همچنین به رهبر معظم انقلاب و تمام مربیانم.
عزیزی اقدم یادآور شد: من در این 10 روزی که در توکیو حضور داشتم، خیلی عذاب و سختی کشیدم، و در حالی در میدان حضور پیدا کردم که روی دستم شکسته بود. من قبلاً گفته بودم که حتی با پای شکسته هم باید این مدال را بگیرم و این نشان‌دهنده آن است که یک ایرانی هیچ وقت باخت نمی‌دهد.
وی در خاتمه تصریح کرد: با نتایج ما در پارالمپیک اهالی تکواندو و پاراتکواندو روحیه خواهند گرفت و من از آنها تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند.

 

عزیزی مدال 4
عزیزی مدال 3
عزیزی مدال 2
عزیزی مدال 1

 

 

کد خبر : ۴,۴۸۲
اشتراک در