۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۷
بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰؛
تیم میکس کامپوند ایران چهارم شد

 

تیم میکس کامپوند کشورمان از دستیابی به مدال برنز بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از توکیو، تیم میکس کامپوند کشورمان با ترکیب فرزانه عسگری و رمضان بیابانی، رقابت خود را صبح امروز در توکیو آغاز کرد و توانست با غلبه بر تیم بریتانیا به نیمه نهایی صعود کند. در این مرحله با شکست مقابل چین از راهیابی به فینال مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو بازماندند، و برای دستیابی به مدال برنز به مصاف تیم دو نفره استپانیدا آرتاخینووا و بایر شیگائف از کمیته ملی پارالمپیک روسیه رفتند و با نتیجه 151 بر 153 رقابت را واگذار کردند و چهارم شدند.

راند اول این مسابقه به تساوی 37 - 37 انجامید، اما در راند دوم تیم روسیه با نتیجه 38 بر 39 به برتری رسید. در راند سوم هم تیم روسیه عالی ظاهر شد و با نتیجه 37 بر 40 پیروز شد تا کار عسگری و بیابانی برای کسب مدال برنز سخت‌تر شود. تیم ایران در راند پایانی با نتیجه 39 بر 37 پیروز شد، اما این نتیجه برای دستیابی به مدال برنز کافی نبود.

رمضان بیابانی پس از دیدار رده‌بندی مسابقات میکس کامپوند بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: چه بگویم؟! واقعاً متأسفم. مردم ما را ببخشند. ما همه تلاش‌مان را کردیم، اما نشد که در این بخش به مدال برسیم و به چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم، نرسیدیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کمانداران پارالمپیکی کشورمان مشکل خاصی نداشته‌اند، افزود: ما همه تلاش‌مان را برای رسیدن به مدال کردیم، اما حتماً حریفان از ما بهتر بودند که موفق به کسب مدال شدند.

بیابانی همچنین تصریح کرد: باید ناراحتی از باخت امشب را همین جا تمام کنیم و با روحیه خوب به دهکده برویم، چرا که هم خودمان و هم دیگر بچه‌ها در روزهای آتی مسابقات حساسی را پیش رو داریم و باید بهترین نتایج را بگیریم.

کد خبر : ۴,۴۰۱
اشتراک در