۲۲ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۳
نشست توجیهی کاروان اعزامی ایران به بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین،امروز پنج شنبه، نشست توجیهی کاروان اعزامی به رقابت های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ با حضور خسروی وفا رئیس، لیموچی نایب رئیس بانوان، تابع دبیر اجرایی، طلوع کیان مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان و حمیدی، رئیس و  دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و ورزشکاران، سرپرستان و مربیان تیم های ملی اعزامی به بازی های توکیو ۲۰۲۰ به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

 

مراسم

 

در این نشست خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص نحوه حضور و اعزام کاروان و ورزشکاران به مسابقات توکیو ۲۰۲۰ توضیحاتی را ارائه داد و بیان کرد: ورزشکارانی که در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال شوند پاداش پای سکوی آنها بر حسب رنگ مدال پرداخت خواهد شد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمام ورزشکاران، مربیان و سرپرستان کاروان اعزامی گفت: این دوره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با ادوار گذشته متفاوت است اما ما با رعایت تمام موارد به طور حتم با دست پر به کشور باز می گردیم.

 

مراسم

 

مراسم

دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مراسم توضیحاتی درباره رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان مسابقات ارائه کرد تا کاروان با آمادگی کامل راهی توکیو شود.
هادی رضایی سرپرست کاروان اعزامی به پارالمپیک در خصوص نحوه حضور ورزشکاران در سالن مسابقات و مواردی که باید به هنگام برگزاری رقابت ها رعایت شود، توضیحاتی را برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان عنوان کرد و در پایان نیز به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) مراسم سوگواری برگزار شد.

 

عکس: رضا جوشقانی

کد خبر : ۴,۳۰۹
اشتراک در