۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۳۳
ورزشکاران توکیو ۲۰۲۰ را از راه دور تشویق کنید

 

به دنبال محدودیت های ایجاد شده از سوی دولت ژاپن و عدم حضور تماشاگران خارجی، کمیته برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 به منظور افزایش مشارکت طرفداران و نیز عملکرد بهتر ورزشکاران، متن ها و پیام های ویدئوی طرفداران و خانواده ورزشکاران را که به منظور تشویق آنها تهیه شده است، بر روی صفحه نمایش استادیوم های محل برگزاری مسابقات به نمایش می گذارد.

این اقدام با همکاری شرکای بازاریابی توکیو و دپارتمان مربوطه در کمیته بین المللی المپیک صورت خواهد گرفت و از طریق آن طرفداران هم قادر خواهند بود احساساتشان را از راه دور ابراز نموده  و در بازی های المپیک و پارالمپیک مشارکت داشته باشند.

 

توکیو

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری بازی ها در این خصوص گفت: زمانی که در ماه مارس اعلام کردیم تماشاچیان خارجی قادر به حضور در این رویداد نیستند، به فکر راه هایی بودیم تا بتوانیم از آنها برای حضور در بازی ها دعوت کنیم. اگرچه تعدادی زیادی از صندلی ها در هر استادیوم خالی خواهد ماند، اما با اجرای این پروژه و نمایش پیام ها و ویدئوهای افراد از سرتاسر دنیا ورزشکاران انگیزه خواهند گرفت و تشویق میشوند.
این پیام ها در قالب سه فرمت از سوی هواداران دریافت خواهد شد:
-ویدئوهای ضبط شده با ملودی توکیو 2020
-ویدئوهای ضبط شده از تشویق کردن هواداران 
-پیام های متنی حمایت از ورزشکاران
لازم به ذکر برای آنکه پیام ها و ویدئوهای افراد در این پروژه استفاده شود، آنها می بایست پست های خود را با هشتگ های  DearAthlete# و 2020beat# بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنند. همچنین افراد باید فرم رضایت نامه را از آدرس  https://makethebeat.tokyo2020.org/en/terms دریافت و تکمیل نمایند.
 شبکه NHK ژاپن هم منتخبی از این پیام های ویدئویی را در تلویزیون ملی این کشور به نمایش خواهد گذاشت.
 
کد خبر : ۴,۱۸۴
اشتراک در