۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۱
مراسم افتتاح تالار پارالمپیک و رونمایی از سردیس محمدرضا میرزایی جابری

 

مراسم افتتاح تالار پارالمپیک و نیز رونمایی از سردیس محمد رضا میرزایی جابری، ملی پوش پیش کسوت و پرافتخار تیم پارادو و میدانی، با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، پیروز حناچی، شهردار تهران، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و جمعی از مسئولین ورزش کشور برگزار شد.

 

رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید

در این مراسم، تالار پارالمپیک به محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک تقدیم شد و از این پس این تالار محلی برای نمایش گنجینه کمیته ملی پارالمپیک اعم از مدال های اهدایی ورزشکاران، کاپ ها و نمادهای با ارزش، البسه و تجهیزات ورزشی اهدایی از سوی ورزشکاران و ... خواهد بود.

رسانه جدید
رسانه جدید

همچنین با حضور محمدرضا میرزایی جابری، ملی پوش پیش کسوت تیم دو میدانی جانبازان و معلولین، از سردیس وی رونمایی شد.

 

رسانه جدید

میرزایی، متولد سال 1344 در شیراز و ورزشکار پیش کسوت تیم ملی، در جریان عملیات کربلای پنج در سال 1365، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و در جریان رقابت های پارالمپیک آتلانتا 1996، سیدنی 2000، آتن 2004 و پکن 2008، موفق به کسب 4 نشان ارزشمند طلا در ماده پرتاب نیزه شده است.
وی علاوه بر کسب این افتخارات، در رقابت های دیگر بین المللی نیز موفق به افتخار آفرینی شده است و در کارنامه ورزشی اش عضویت کمیته ورزشکاران کمیته پارالمپیک آسیا و پرچمداری کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پکن 2008 نیز به چشم می خورد.
 
کد خبر : ۴,۱۷۸
اشتراک در