۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۹
در نشست خبری با نمایندگان رسانه های اعزامی به پارالمپیک توکیو 2020 عنوان شد؛
خسروی وفا: بازی های پارالمپیک فرصت خوبی برای تزریق امید به جامعه است

 

نشست هماهنگی رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی های توکیو 2020، با نمایندگان رسانه های اعزامی به پارالمپیک توکیو برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، خسروی وفا گفت: حضور ورزشکاران کشورمان در بازی های پارالمپیک و به دنبال آن افتخار آفرینی آنها فرصت خوبی است تا در این شرایط خاص امید به جامعه تزریق و عرق ملی تقویت شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود اعم از شرایط مالی فدراسیون ها، تغییرات مدیریتی فدراسیون ها ، شیوع بیماری کرونا و ... به نسبت دوره قبل تقریبا با نیمی از ورزشکاران در این مسابقات شرکت کرده ایم .

رئیس کمیته ملی پارالمپیک افزود: ورزشکاران دارای معلولیتی که در بازی های پارالمپیک حضور دارند در موضع قدرت هستند و حتی اگر به نتایج مورد نظر هم دست نیابند، باز هم توانمند هستند و حضورشان در یک میدان بین المللی افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

 

ستاد خبری

وی در پایان گفت: سیاست کمیته ملی پارالمپیک بر این استوار است که در پایان هر دوره از بازی های پارالمپیک و نیز پاراآسیایی، جلسه اول ستاد دوره آتی بازی ها را در همان محل بازی ها پس از اختتامیه  تشکیل دهد و این اقدام در بازی های توکیو نیز صورت خواهد گرفت و برای دور بعدی بازی های پارالمپیک برنامه ریزی های لازم از توکیو آغاز خواهد شد.

 
کد خبر : ۴,۱۵۷
اشتراک در