۸ مهر ۱۳۹۹ ۰۵:۴۴
فراخوان-برای-برگزاری-دوره-کسب-و-کار-بین-المللی-ویژه-بانوان-ورزشکار-پارالمپیکی
سازمان جهانی Ernst & Young، قصد دارد دوره های آموزش مدیریت کسب و کار را در سطح بین المللی و برای بانوان ورزشکار پارالمپیکی برگزار نماید.
سازمان جهانی Ernst & Young، قصد دارد دوره های آموزش مدیریت کسب و کار را در سطح بین المللی و برای بانوان ورزشکار پارالمپیکی برگزار نماید.
این سازمان جهانی متشکل از چندین شرکت با مسئولیت محدود و هویت مستقل است که در انگلستان به ثبت رسیده و در بیش از ۱۵۰ کشور دارای ۷۰۰ دفتر اداری است.
هدف این شرکت ایجاد خدمات برابر و اعتماد سازی در اقتصادهای گوناگون می باشد که در این خصوص به ایجاد شبکه در بین جوامع مختلف پرداخته است.
این شرکت اقدام به ایجاد یک شبکه مشاغل ورزشی برای بانوان نموده تا از بانوانی که دارای پتانسیل مدیریتی هستند، حمایت نماید و در عین حال پل ارتباطی میان آنها ایجاد کند.
یکی از اقدامات مهم این شبکه، اجرای برنامه آموزش جهانی است و از میان ورزشکاران خانم در سراسر جهان ۲۰ نفر را برای شرکت در این دوره آموزشی بین المللی انتخاب می کند.



در این دوره آموزشی هر کارآموز منتخب به مدت ده ماه آموزش های لازم در حوزه کسب و کار را از طریق مدرسین دریافت خواهد کرد و برای شرکت در آن هزینه ای پرداخت نمی کند.
با توجه به فرارسیدن زمان ارسال درخواست از سوی ورزشکاران برای حضور در این برنامه آموزشی در سال ۲۰۲۱، از افرادی که واجد شرایط زیر هستند درخواست می شود اطلاعات دقیق را خود را جهت بررسی به روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک ارسال نمایند:
-متقاضی شرکت در این دوره می بایست در حال حاضر ورزشکار بوده و یا سابقه شرکت در مسابقات پارالمپیک و بین المللی را داشته باشد
-علاقه مند به فعالیت در حوزه کسب و کار بین المللی و یا دارای زمینه مرتبط باشد
-محدودیت سنی برای ورزشکاران متقاضی وجود ندارد 
-متقاضی می بایست از مهارت کافی در محاوره زبان انگلیسی برخوردار باشد 

افراد واجد شرایط به صورت مجازی در مصاحبه شرکت می کنند و در نهایت ۲۰ نفر برای شرکت در این دوره انتخاب خواهند شد.
متقاضیان تا پایان مهر ماه سال جاری فرصت دارند اعلام آمادگی خود را از طریق پیام رسان واتس اپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۳۲۷۱۶۹۵ اعلام نمایند.

کد خبر : ۳,۹۶۳
اشتراک در