۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۱۸
بازدید-مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-از-اردوی-تیم-ملی-پاراتیراندازی-با-کمان
غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان با ملی پوشان دیدار کرد.
غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در محل برگزاری اردوی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان با ملی پوشان دیدار کرد.
در این بازدید محمد پورسینا مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان و محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش جزیره کیش ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را همراهی کردند و از نزدیک در جریان روند آماده سازی کمانداران ملی پوش قرار گرفتند. 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای تیم ملی پاراتیراندازی در جزیره کیش گفت: در راستای برنامه‌های وزارت ورزش بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد تا برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده شوند.




وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با نگاه استراتژیک و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای محقق شدن اهداف از پیش تعیین شده این سازمان روند رو به رشدی را داشته است.



مظفری حضور و تلاش‌های محمدتقی امیری خراسانی را در موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش مثبت ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم که این منطقه به قطب ورزش کشور تبدیل شود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای برگزاری اردوها و رویدادهای ورزشی باشیم.



مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران از فراهم شدن شرایط مطلوب برای برگزاری اردوی این تیم در جزیره کیش تقدیر کرد و اظهار داشت: اعضای تیم ملی پاراتیراندازی ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بازی‌های پارالمپیک توکیو بهترین نتیجه را کسب کند.

کد خبر : ۳,۸۵۶
اشتراک در