۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷
ناظر-فنی-IPC--ایران-پتانسیل-میزبانی-مسابقات-بین-المللی-دو-ومیدانی-را-دارد
بن وروم، ناظر فنی کمیته بین المللی پارالمپیک از ایران به عنوان کشوری که توانمندی برگزاری مسابقات بین المللی دو ومیدانی معلولین را دارد، یاد نمود.
بن وروم، ناظر فنی کمیته بین المللی پارالمپیک از ایران به عنوان کشوری که توانمندی برگزاری مسابقات بین المللی دو ومیدانی معلولین را دارد، یاد نمود.
ناظر هلندی تبار کمیته بین المللی پارالمپیک که برای نظارت بر رقابت های قهرمانی کشور دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان به ایران سفر کرده بود، در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم و به واقع از امکاناتی که مشاهده کردم شگفت زده شدم.
وروم افزود: کمیته بین المللی پارالمپیک به دنبال اعطای میزبانی به کشورهای مختلف است و باید بگویم ایران پتانسیل اولیه میزبانی این مسابقات را دارد و می تواند در آینده پذیرای ورزشکاران از کشورهای دیگر در مسابقات بین المللی باشد.


ناظر IPC خاطر نشان کرد: امکانات و فعالیت های شما در بخش ورزش پارالمپیک بسیار عالی است و جای تبریک دارد. طی مدتی که در ایران اقامت دارم موفق شدم از مقر کمیته ملی پارالمپیک ایران و همچینین موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک بازدید کنم و باید گفت که گردآوری چنین مجموعه ای بسیار ارزشمند است و نشان از احترام به جامعه ورزش دارد و ورزشکاران به ویژه ورزشکاران قدیمی این حس را دارند که دیده می شوند و در یادها باقی می مانند.
رقابت های قهرمانی کشور دو ومیدانی نابینایان و کم بینایان که از روز پنج شنبه ۲۳ خرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده بود، امروز، ۲۵ خرداد ماه به کار خود پایان داد.

کد خبر : ۳,۷۰۷
اشتراک در