۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۷:۲۴
شرکت-زمزم-ایران-حامی-مالی-سیامند-رحمان-قوی-ترین-پارا-وزنه-بردار-جهان-شد
شرکت زمزم ایران بزرگترین گروه صنعتی آشامیدنی در کشور حمایت مالی از سیامند رحمان قوی ترین پارا وزنه بردار جهان را بر عهده گرفت.

شرکت زمزم ایران بزرگترین گروه صنعتی آشامیدنی در کشور حمایت مالی از سیامند رحمان قوی ترین پارا وزنه بردار جهان را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، صبح امروز قرارداد حمایت مالی شرکت زمزم ایران در محل کمیته ملی پارالمپیک منعقد شد. در این مراسم که با حضور سیامند رحمان قوی ترین پارا وزنه بردار سنگین وزن جهان، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک و دکتر غلامرضا شبانی، مدیر عامل شرکت زمزم ایران و هیات همراه برگزار شد، رییس کمیته ملی پارالمپیک با تقدیر از شرکت زمزم اظهار داشت:

شرکت زمزم ایران در ادوار مختلف و رویدادهای مهم ورزش پارالمپیک همواره به عنوان حامی در کنار کمیته ملی پارالمپیک بوده است. محمود خسروی وفا در ادامه افزود: شرکت زمزم ظرفیت بیشتری نسبت به سایر گروه های تولید صنایع غذایی آشامیدنی در کشور دارد و امیدواریم در شرایطی که بسیاری از مکمل های غذایی آشامیدنی خارجی موجود در کشور برای  ورزشکاران مضر است، شرکت زمزم بتواند این خلا را در ورزش کشور تامین نماید.

 

 


رییس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص حمایت مالی شرکت زمزم ایران از سیامند رحمان دارنده ۶ مدال طلا و ۱ مدال نقره جهان، ۲ مدال طلای پارالمپیک و ۲ مدال طلای بازی های پاراآسیایی گفت: سیامند رحمان از استعداد ویژه ای برخوردار است که خداوند در وجود او به ودیعه نهاده است، او علاوه بر استعداد و ظرفیت بی نظیرش از اخلاق، صبر و آرامش مثال زدنی نیز برخوردار است که در مهمترین میدان ها به تیم آرامش می دهد.

 

 


خسروی وفا ادامه داد: سیامند رحمان امروز در شرایطی از آمادگی قرار دارد که سه پارالمپیک دیگر توانایی حضور دارد و ورزش پارالمپیک جهان در ادوار متوالی مسابقات همواره شاهد رکورد شکنی این نابغه وزنه برداری است.

 

 


در بخش دیگر مراسم عقد قرارداد حمایت مالی سیامند رحمان، دکتر غلامرضا شبانی - مدیر عامل شرکت زمزم ایران با اظهار خرسندی از حمایت شرکت زمزم ایران از قهرمان جهان و پارالمپیک گفت: ما یقین داریم که حمایت از سیامند رحمان قوی ترین پارا وزنه بردار جهان برای زمزم پر از خیر و برکت است، مدیر عامل شرکت زمزم ایران در ادامه افزود: با توجه به مشکلات نوشابه های خارجی ورزشی که در کشور وجود دارد، امیدواریم در سال جاری بتوانیم با همکاری علمی و تحقیقاتی کمیته ملی پارالمپیک وارد مرحله تولید بشویم و از این راه به ورزشکاران کشورمان خدمت نماییم.

 

 


پس از پایان صحبت های رییس کمیته ملی پارالمپیک و مدیر عامل شرکت زمزم ایران، قرارداد حمایت مالی با امضاء سیامند رحمان، محمود خسروی وفا و دکتر غلامرضا شبانی منعقد شد. حمایت مالی شرکت زمزم ایران تا پایان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

کد خبر : ۳,۵۳۳
اشتراک در